Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Coliderar des del futur que s’albira
Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barce...
Allotjar en la incertesa
On habita l’escola? Et proposem construir una memòria pedagògica que ens convoqui a pensar-nos, a desconstruir discursos, sup&ogra...
Notícies d’interès
Ajudar a realitzar les activitats de classe
En el present article, hi volem ressaltar les diverses ajudes que es poden proporcionar a l’alumnat amb retard en el desenvolupament inte...
Adopció + Separació = Bomba explosiva
La imatge de tres boles xocant entre elles necessàriament per fer carambola en un espai determinat ens ha facilitat que puguem pensar met...
Autoridad y límites
Experimentem amb la prehistòria: fem foc i pintures rupestres
Quan es parla de la prehistòria, pot passar que ens quedem en la lectura d’uns textos, en l’observació d’unes imatges,...