Memoria, historia y educación
La ley de Memoria histórica ha tenido consecuencias imprevistas: ha puesto a disposición del profesorado de historia datos fiables sobr...
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
Formar-nos per transformar
Formar-nos per transformar El juliol ha estat tradicionalment un dels mesos que les mestres i els mestres dediquem a formar-nos. Des de f...
L’essencial és invisible als ulls, o com educar l’essencial i fer-ho visible
CONTES
Qui s’ha menjat les maduixes? Comín, M. Combel, 2020 Les maduixes han desaparegut! Qui se les deu haver menjat? Aquest llibre divertit fa...
Quina ficció digital per a quina realitat educativa?
L’article recull les característiques expressives principals que defineixen la ficció digital infantil i juvenil com a esfera cult...
Psicomotricitat: espais estimulants i enriquidors per fomentar la creativitat
Al present article es dona a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys basada en l’activitat motriu espon...
La flexibilitat a l’entrada i a la sortida
En aquest article d'opinió, Cristina Llinares reflexiona sobre la necessitat de polítiques que possibiliten una conciliació ...