Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
Les mainaderes digitals, una realitat
En Joan és un nen de 3 anys que al setembre ha començat a venir a l’escola. Avui m’he reunit amb la seva mare i el seu pare ...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...
Pistes per a l´avaluació: Prendre nota i documentar
Resolem problemes matemàtics a través de situacions quotidianes
Un dels objectius que es proposen a l’educació primària per a l’àrea de matemàtiques és construir els f...
Escuchar la voz de los niños y niñas
Realitat augmentada en documents i imatges
La realitat augmentada s’està introduint amb molta força en el context educatiu. Des de la realitat augmentada geolocalitzada, pod...
Actitudes y estrategias en el aprendizaje de las matemáticas