Asustando a los yokai
Asustando a los yokai Maria Isabel Rodríguez Fernández De regreso de las vacaciones de verano y del periodo de confinamiento, después d...
Los componentes de la memoria
En aquest capítol s'aprofundeix en les funcions de la memòria humana i quines implicacions té en el context educatiu. En aquest s...
Un niu per somiar
La COVID-19 i la política educativa durant la primera infància
L’excepcional pandèmia i les insòlites mesures de prevenció sanitària que hem viscut al llarg dels darrers mesos est...
Les trajectòries d’aprenentatge en els projectes d’indagació com a focus de l’acció educ...
Aprendre i ensenyar és, per damunt de tot, una qüestió de relacions, que ens porta a prestar atenció a la manera com es poss...
La biblioteca escolar, un univers infinit de possibilitats
En el context actual de transformació pedagògica, les possibilitats reals de la biblioteca escolar com a agent innovador i catalitzador ...
Què ens diu la neurociència sobre com s’aprèn?
La neurociència ens proveeix d’un conjunt ampli i profund de dades que ens poden ajudar a realitzar la pràctica educativa i el des...
L´autoregulació, el ritme i les famílies