Aprenentatges STEAM, mirades i vincles
Aprenentatges STEAM, mirades i vincles L’article mostra la necessitat de conèixer les mirades específiques de cada disciplina i els vi...
La autorregulación emocional
L'autoregulació emocional té molt a veure també en l'autoregulació de l'aprenentatge. En aquest capítol es definira...
Què podem avaluar a l’escola?
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Grup d’Investigació Hazitegi S’ha parlat al monogràfic sobre el fet que tradicionalment s...
La lectura en veu alta: porta d’entrada de la literatura a l’escola
Elisabet Clapés Bot, Maria de Mar Piera Martorell, Victòria Bertran Corredor La lectura en veu alta per part del mestre obre la porta a d...
El llenguatge oral: Dit i fet
L’escola s’ha de transformar. Ha de donar resposta al canvi a partir de l’empoderament dels seus infants mitjançant la dotaci...
Transformació educativa: actualitzar per poder innovar
Patraix amb ulls d’infant
Es presenta un projecte que vam portar a terme el curs passat a l’Escoleta Infantil El Trenet Cooperativa Valenciana. Un projecte que nai...
Ainhoa Pujana, una trajectòria professional versàtil: «Les noves generacions ja no treballaran...
Definir la carrera professional de l’Ainhoa no és gens fàcil. Geòloga de formació, va escriure la seva tesi sobre cr...