Què podem avaluar a l’escola?
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Grup d’Investigació Hazitegi S’ha parlat al monogràfic sobre el fet que tradicionalment s...
La lectura en veu alta: porta d’entrada de la literatura a l’escola
Elisabet Clapés Bot, Maria de Mar Piera Martorell, Victòria Bertran Corredor La lectura en veu alta per part del mestre obre la porta a d...
El llenguatge oral: Dit i fet
L’escola s’ha de transformar. Ha de donar resposta al canvi a partir de l’empoderament dels seus infants mitjançant la dotaci...
Transformació educativa: actualitzar per poder innovar
Patraix amb ulls d’infant
Es presenta un projecte que vam portar a terme el curs passat a l’Escoleta Infantil El Trenet Cooperativa Valenciana. Un projecte que nai...
Ainhoa Pujana, una trajectòria professional versàtil: «Les noves generacions ja no treballaran...
Definir la carrera professional de l’Ainhoa no és gens fàcil. Geòloga de formació, va escriure la seva tesi sobre cr...
Activa el compromís social amb l’ApS!
Si bé veiem que a l’etapa de secundària han proliferat una gran quantitat d’exemples d’aprenentatge servei, a l’...
Alteritat
Ens hem plantejat mai, mestres i famílies, per què els nostres infants han d’anar a l’escola? Potser estem tan acostumats qu...