Ja hi som tots!
En aquest article s’explica l’experiència de l’ús del vídeo a les entrevistes familiars. El context és e...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
TIC, TAC, TEP, TRIC
Quan pensem en la competència digital d’un docent ens podem imaginar una escala amb diversos graons que hem d’anar superant al llar...
Fi de curs: temps d’endreça i alegria
Espais i objectes potenciadors de trobades d’aprenentatge i de desenvolupament al 0-3
L’atenció als materials és un aspecte clau en una educació infantil de qualitat, atès que l’aula ha de ser un ...
Patricia y Daniel… maestros de circo. La escuela sobre ruedas
Quan et prepares una entrevista a uns mestres de circ, penses en algú que ensenya als infants a fer malabars, tombarelles i altres activi...
Procedimientos y recursos para trabajar la estadística y la probabilidad en la enseñanza
Créixer plegats