That is the question!, com diria Shakespeare.El perquè d´un Pla de Lectura a l´escola
L'escola ha d'establir un pla d'actuacions per consolidar, millorar i reforçar la lectura, eina bàsica de l'aprenentatge. Aquestes acci...
Educació científica: “És el temps que has perdut amb la rosa, el que la fa tan important”...
Aprendre ciència té a veure amb fer-la, i la fan persones. Pensar creativament aporta una amplitud d'enfocaments per resoldre problemes...
Metodologia per a l’ensenyament de les competències.
Durant els trenta anys que fa que existeix, aquesta revista ha publicat molts articles vàlids per al desenvolupament de les competèncie...
Els coneixements: què ensenyem a l’escola? Què aprenen els nois i les noies?
L'estructura de la nostra mesa responia a la intencionalitat de contestar, o més ben dit de formular, les dues grans preguntes que ens h...
A quines necessitats estem donant resposta?
Aquest article és el resultat de les reflexions que ens ha suscitat la proposta dels ½Minuts menuts+, feta des del Departament d'Acció...
Clima y actitudes que deben contagiarse entre los diferentes sistemas de relación del niño y la...
Per contribuir al creixement emocional dels nens i les nenes hem de tenir en compte les actituds que mostrem davant d’ells, ja que poden ...
Lo aprendí allí
Quan t'has passat una bona part de la teva vida viatjant i aprenent a conviure en contextos molt diferents dels teus, incorpores certs ap...
Lectura híbrida
Vivimos inmersos en una sociedad cambiante en diferentes ámbitos: sociales, económicos, tecnológicos, culturales, educativos, familiar...