Els coneixements: què ensenyem a l’escola? Què aprenen els nois i les noies?
L'estructura de la nostra mesa responia a la intencionalitat de contestar, o més ben dit de formular, les dues grans preguntes que ens h...
A quines necessitats estem donant resposta?
Aquest article és el resultat de les reflexions que ens ha suscitat la proposta dels ½Minuts menuts+, feta des del Departament d'Acció...
Clima y actitudes que deben contagiarse entre los diferentes sistemas de relación del niño y la...
Per contribuir al creixement emocional dels nens i les nenes hem de tenir en compte les actituds que mostrem davant d’ells, ja que poden ...
Lo aprendí allí
Quan t'has passat una bona part de la teva vida viatjant i aprenent a conviure en contextos molt diferents dels teus, incorpores certs ap...
Lectura híbrida
Vivimos inmersos en una sociedad cambiante en diferentes ámbitos: sociales, económicos, tecnológicos, culturales, educativos, familiar...
Aprendiendo a aprender música: la emoción como guía
¿Por qué aprender a aprender?En el contexto del grupo de trabajo tutelado para diseñar estas propuestas, en concreto las clases de did...
El desarrollo de la capacidad de comprensión: un análisis a partir de las competencias implicadas
La comprensión lectora es una habilidad compleja, pues se alimenta de numerosas competenciasUn resultado sistemático en esta línea de ...
El mundo nunca gira al revés, aunque se intente pararlo