Tiempos y ritmos de acogida
Els horaris marquen una planificació i distribució del temps i, a l’escola, aquest horari respon a les concepcions educatives. El ...
Profundizamos en el arte. Mas allá de la animación lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
Educación musical y competencias transversales
A pocos sorprenderá que comience este artículo recordando que, a pesar de que la música forma parte de los currículos de todas las et...
La práctica: Un cuento con objetos sorprendentes.
Rompiendo barreras con la escuela inclusiva
Las dos asesoras que coordinamos el Proyecto Grundtvig "Inclusion in Adult Education", en nuestros respectivos centros de profesores de G...
David descubre que tiene una historia
Emmi Pikler: La competencia motriz del bebé es posible cuando cambia la mirada del adulto.
Coses que passen al jardí de l´escola
Coses que passen al jardí de l’escola Gisela Colell Salarich En l’escala de prioritats dels nostres espais, el jardí de l’...