Catalunya Intercomprensió, un projecte per a la comprensió lectora plurilingüe
Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Flipped classroom i ABP
L’educació no es pot trobar al marge de tot el que ens envolta, d’aquest món globalitzat. Cal incorporar a la nostra manera ...
Les famílies són part de la solució
En aquest article d'opinió, Miquel Àngel Alabart (psicopedagog i orientador familiar) ens parla de la relació entre&nbs...
Tareas integradas de centro: la búsqueda de una identidad propia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
Homosexualitat i família a l’escola infantil.
El següent article, presenta un material fotocopiable per a les famílies relacionat amb experiències educatives, en concret, aquest t...
Karmele Urruzuno Bermúdez, monitora de comedor de la escuela Zuhaizti (San Sebastián). Alimento...
Hace doce años que trabaja como monitora de comedor. "Mi trabajo no es solo darles de comer", prefiere hablar de acompañamiento en un e...
Las competencias socioafectivas y emocionales en las organizaciones laborales
Las competencias socioafectivas y emocionales se desarrollan a partir de nuestra inteligencia emocional, la cual determina la capacidad p...