Abordando la conflictivitat social en el instituto de secundaria
En aquest capítol es tracta la complexitat de la conflictivitat escolar i la convivència escolar. Amb aquest objectiu s’analitzen ...
Maria Mercè Contra, mestra itinerant d’escola rural, especialista d’anglès. “Portar aire fresc”...
«Estar a l’escola rural ofereix la possibilitat de treballar amb grups molt petits. Quan hi arribo, sempre m’esperen contents. &Eacu...
La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
Silenci, rodant lipdub!
Racons de joc i d’intercanvi grupal com a projecte de la nostra comunitat educativa. L’espai de l...
Els racons de joc interactiu i d'intercanvi, que és com els anomenem a la nostra escola, van néixer arran del coneixement de les comuni...
¡Ah, que la canción; música mexicana en la escuela!
Una canción se cuela en el corazón y permanece en él para siempre.(Armando Manzanero, 2008)Músicas locales, memoria y mundialización...
Construir la institución para la primera infancia: ¿para qué creemos que sirve?
Cómo mantener el ánimo con la que está cayendo