Miriam Leirós, coordinadora de Teachers for Future Spain: «Cal preparar els nens i les nenes per ...
Una autodefinició: Tenaç quan crec en alguna cosa, i hiperprotectora dels que m’importen. Un lema de vida: Abans de jutjar, posa’...
Els espais d’aprenentatge a l’educació infantil
Aquest article forma part de l’apartat «Pràctiques escolars» del Dossier número 5 titulat Evidencies científiqu...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Stephen Ball: ¿Educar o medir? «La educación orientada a pruebas externas limita el desarrollo...
Un projecte d’art en blanc i negre
El desenvolupament del projecte que presentem va tenir lloc durant el darrer trimestre d’un curs escolar a l’escola infantil Luisa Fernan...
Contes amb història
L’experiència que presentem es desenvolupa en una escola pública de la Regió de Múrcia. L’alumnat de cicle sup...
S’ha convertit l’adaptació en una rutina inamovible i uniformadora?
En aquest article d'opinió, Rocío Marchena reflexiona sobre el període d'adaptació.
El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...