De què parlem, d’inclusió o d’escola inclusiva? Un esbós de l´estat de la qüestió
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
¿Mejoramos nuestra capacidad de gestión emocional?
Gimcana des de la perspectiva de les intel·ligències múltiples
L’experiència que presentem s’emmarca dintre d’unes jornades culturals que tenien programades diverses activitats, entre les ...
Observar per avalur a l’etapa de 0 a 6 anys
L’observació és l’eina fonamental per poder avaluar amb l’objectiu d’obtenir informació i reflexionar sob...
Noticias de interés
Són per menjar-te millor, Caputxeta!
Actualment, es nota una preocupació general per la prevenció dels problemes relacionats amb una mala alimentació. Hi ha consci&eg...
The young scientists or investigate, discovering and communicating in English
L'article que presentem a continuació planteja l'evolució del projecte de llengua anglesa de l'Escola del Mar de Barcelona en els darre...