Inteligencia artificial para conocer nuestro patrimonio
El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves arrels, al seu patrimoni material i immaterial. Per aconseguir-ho ...
Renaturalitzar, tornar a connectar amb l’essència
Marta Burguet Arfelis Universitat de Barcelona El nostre contacte amb la natura s’estableix a través de la relació. Si el que prioritz...
Socialitzar el confinament, teixir comunitat
Descobrir el goig d´escriure
L’expressió escrita és una estratègia fonamental en el desenvolupament de l’aprenentatge a l’educaci&oacu...
De què parlem, d’inclusió o d’escola inclusiva? Un esbós de l´estat de la qüestió
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
¿Mejoramos nuestra capacidad de gestión emocional?
Gimcana des de la perspectiva de les intel·ligències múltiples
L’experiència que presentem s’emmarca dintre d’unes jornades culturals que tenien programades diverses activitats, entre les ...