Reflexionar sobre la llengua per aprendre a escriure. Un repte difícil però necessari
En aquest text, hi reflexionem sobre la importància d'un ensenyament-aprenentatge dels coneixements sobre la llengua dialògic i context...
Prejudicis amb 2 anys?
Alguna vegada, ens hem sentit a dir que no cal fer pensar els nens i nenes des de tan petits, que és molt aviat perquè reflexionin, que ...
Aprendizaje dialógico. Base teórica de las comunidades.
Els serveis d’una escola per atendre la infància
En aquest article d'opinió, Jaume Funes es pregunta al servei de què ha d'estar l'escola infantil i quins serveis&nb...
¡Ah, que la canción; música mexicana en la escuela!
Una canción se cuela en el corazón y permanece en él para siempre.(Armando Manzanero, 2008)Músicas locales, memoria y mundialización...
John A. Sloboda
Desprès de seleccionar una sèrie de pedagogs i investigadors de l'àmbit de l'educació musical les aportacions dels quals h...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Ernest i Celestine