Justine Bayard Ward
Desprès de seleccionar una sèrie de pedagogs i investigadors de l'àmbit de l'educació musical les aportacions dels quals h...
Una mirada geométrica a una obra de Van der Leck
Judith de la Rosa Calero, Edelmira Badillo Jiménez, Genaro de Gamboa Rojas El arte dentro del aula de matemáticas es un gran contexto par...
Henar Rodríguez, professora de la UVA i investigadora: «La filosofia per a infants hauria de ser ...
Una autodefinició: Dona lliure, esforçada, alegre i curiosa.. Un lema de la vida: Ciència i cons-ciència. El millor de la teva fei...
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpreta...
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpretació L’eina Filmora com a eix ve...
De dentistes i cardiòlegs. O es tracta de coordinació?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....
A la recerca d’espais de trobada entre l’escola i la universitat
De mica en mica, mestres en actiu i professorat universitari que creuen en la col·laboració entre l’escola i els estudis superiors...
El club del joc de cartes narratiu
Treballar a l’aula des de l’enfocament i les tècniques que proporcionen les pràctiques narratives postestructuralistes de Wh...
Hipòtesis i conflictes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...