La participación democrática en la gestión del centro
Los criterios de evaluación, un elemento esencial en el proceso de autorregulación del aprendizaje
XI Jornada d´AXIA: “Cap a quina direcció anem?”
“Llegeix molt enganxada al paper…”
Un observatori, un espai i una xarxa per mirar la professió docent
En aquest article, s'hi reflexiona sobre les xarxes d'intercanvi que promouen coneixement i s'hi presenta el cas de l'Observatori Interna...
“Un docent afecta emocionalment l’infant” Boris Cyrulnik
La resiliència s'ha definit com la capacitat per resisitir i refer-se davant les situacions traumàtiques. Capacitat que, com diu Cyruln...
Una mirada creativa vers l’avaluació.
Aquest article reflexiona sobre l'avaluació a l'escola i sobre la necessitat de canviar la mirada respecte a aquest moment pedagògic ta...
Què comporta desenvolupar la competència científica?
Els darrers anys, el concepte de ½competència+ ha començat a formar part del vocabulari de l'escola: ½competències bàsiques+, ½pro...