Reflexions educatives: per què Finlàndia i què en podem aprendre?
Finlàndia té un sistema educatiu qualificat per PISA com dels més reeixits. Tot i no haver fet encara el canvi educatiu, hi ha pu...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
El joc, al cor del procés d´ensenyament i aprenentatge
«El joc és la disfressa de l’aprenentatge.»1 Us imagineu l’aprenentatge, disfressat de joc, colant-se a l’escola?...
Espais i objectes potenciadors de trobades d’aprenentatge i de desenvolupament al 0-3
L’atenció als materials és un aspecte clau en una educació infantil de qualitat, atès que l’aula ha de ser un ...
Instrumentos con Scratch y Makey Makey
Patricia y Daniel… maestros de circo. La escuela sobre ruedas
Quan et prepares una entrevista a uns mestres de circ, penses en algú que ensenya als infants a fer malabars, tombarelles i altres activi...
Procedimientos y recursos para trabajar la estadística y la probabilidad en la enseñanza
Naturaleza: administradla tres veces al día