Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre… de la tempesta
Parvulari confinat, grups bombolla i la infància al centre... de la tempesta David Altimir Sans Mestre a l’escola Les Pinediques. Taradel...
Del género al transgénero: crecemos en el aula
Marta Sotelo Soto, Patricia Taboada Castro, Milena Varela Fernández, Aida Villamisar Vázquez En este artículo se trata la perspectiva d...
Mary Louise Serafine
Desprès de seleccionar una sèrie de pedagogs i investigadors de l'àmbit de l'educació musical les aportacions dels quals h...
Viure (a) la natura
L’escola es nodreix de tothom qui hi participa. Volem remarcar la importància de fomentar l’estudi i la cura de l’entorn en u...
Tecnologia al servei dels projectes
El món dels dispositius electrònics constitueix un univers atractiu, versàtil, i l’aprenentatge realitzat mitjançant...
De l’avorriment
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Carta per a tu, i per al claustre
A la teva classe, has tingut alguna vegada un nen o una nena que pateixi una malaltia greu que hagi requerit una llarga hospitalització? ...
Ressorgeix Montessori al segle XXI?
La pedagogia Montessori ressorgeix amb força al segle xxi. Conflueix amb les darreres investigacions dutes a terme en el camp de la neuro...