Jon López: «Els continguts han d’estar al servei del desenvolupament de les competències»
Acabem l’any posant la cirereta a aquest pastís de retrats amb Jon López. I és que els deu anys que ha dedicat a la doc&egr...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Davant la incertesa. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes... Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vist...
Àlbums il·lustrats que acosten generacions
Combinant textos d’autors contemporanis i contes meravellosos amb il·lustracions d’una gran riquesa plàstica, es preté...
Llibres. Trobades. Webs
Construint futur
Les persones que treballem perquè l’educació cavalqui al ritme de la societat tenim el deure d’estar alerta, d’estar d...
Cuentos a fondo
Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...