Comissions mixtes de famílies i mestres a l´Escola dels Encants
Comissions mixtes de famílies i mestres a l’Escola dels Encants En aquest text mostrarem com s’organitza l’Escola dels Encants ...
RadioPérez: ondas para la convivencia de una experiencia de radio escolar
RadioPérez: ondas para la convivencia de una experiencia de radio escolar Benjamín Menéndez Martínez Se describe una experiencia d...
Recursos per potenciar complicitats entre famílies i centres
La complicitat entre les famílies i els centres educatius és un aspecte clau per al desenvolupament integral i l’èxit dels ...
Fem escola. Descobrim Gebut
La proposta d’aprenentatge servei que es presenta en aquest article es va iniciar el juliol de 2017, coincidint amb el canvi d’equip dire...
A propòsit d’escriure i de descriure
Hi ha diverses categories de descripcions: de personatges, d’objectes i de llocs. Descriure els personatges ajuda a aconseguir que el tex...
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Tant de bo que algun dia sigui avui
Són les tres de la tarda, els nens i les nenes comencen a entrar a l’escola i, com és costum, es van saludant mentre deixen les se...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...