Educación lenta: con frecuencia, menos es más
Las palabras hablan a menudo de aquello que más nos hace vibrar, nos preocupa o nos ocupa directamente. Y las frases: "No tengo tiempo",...
Pedagogía “creativa” desde la condición humana
Va de… Butlletins de notes o informes d'avaluació?
Va de… Butlletins de notes o informes d’avaluació? Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem ...
Estructuras de aprendizaje colaborativo entre docentes. Oportunidades de desarrollo profesional d...
Estructuras de aprendizaje colaborativo entre docentes. Oportunidades de desarrollo profesional docente en el día a día David Duran, Mari...
Taules de programació de la proposta didàctica
OBJECTIUS Objectius d’etapa El perfil competencial de sortida de l’alumnat de l’educació bàsica (Decret 175/2022) defineix quins ...
Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Formació en avaluació: l’experiència d´una zona educativa
Des del curs 2011-2012, a la zona educativa de Sant Joan Despí i Cornellà de Llobregat (Barcelona), s’hi du a terme un procé...
Els microrelats
El desenvolupament de la capacitat de comprensió dels microrelats exigeix del lector la mobilització de diverses estratègies. L&r...