¿Qué hace que el alumno y la alumna aprendan los contenidos escolares?. La naturaleza activa y ...
La concepció d’aprenentatge i ensenyament de cada professor serveix com a referent per a la presa de decisions sobre què, quan i c...
La evaluación compartida de las competencias básicas: El valor de las diferentes áreas-materias
Desplaçament actiu a l’escola com a projecte interdisciplinari
Presentem les línies generals d’un projecte interdisciplinari ideat per fomentar el desplaçament actiu (caminant o amb bicicleta) ...
La forma y el fondo ideológico de la LOMCE
Hem llegit: Fes que cada classe et funcioni
HEM LLEGIT Fes que cada classe funcioni ALLISON, S.; THARBY, A. Pròleg d’Enric Prats Vic. Eumo Editorial (Educació i Família), 20...
La danza en educación primaria. Propuestas didácticas
Rumb a l’avaluació inclusiva
En el present article es pretén articular les cartes nàutiques cap a la inclusivitat real als centres educatius, a més de prestar...
Webgincana: la història de l’escola
En aquest escrit, hi parlarem de la webgimcana com a estratègia didàctica per treballar la història de l'escola.