Avui us parlem de la darrera incorporació a la col·lecció “Anàlisis i Estudis”. Es tracta del llibre “Atenció plena, cos i comunicació: estudis i propostes sobre aprenentatge, discurs i pronúncia“, coordinat per Josefina Carrera-Sabaté, Albert Soler Llopart, Jesús Bach-Marquès, Xènia Àlvarez Urbaneja i Clàudia Cols.
Actualment, les pràctiques d’atenció plena són una realitat a les aules i han resultat ser un modulador clau del processament cognitiu: permeten arribar a noves maneres de percebre les matèries, a distingir petites diferències entre idees, a crear noves categories de pensament, a focalitzar el pensament i a organitzar, planificar, prioritzar i processar millor la informació.
En aquest volum es presenten diverses propostes que tenen l’atenció plena com a mitjà transdisciplinari per millorar la llengua oral, amb bases teòriques i investigacions sobre l’atenció plena i pràctiques de ioga, mindfulness, ATB i treball de l’olfacte aplicades a l’ensenyament.
Podeu trobar-lo tant en versió paper com digital fent clic a la imatge de la portada o bé fent clic aquí.