Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Gamificant: Benvinguts a Hogwarts

La gamificació és una metodologia activa que pot ajudar-nos per millorar la motivació i fins i tot augmentar la participació a classe de forma molt significativa. Però… ¿i si a més partim de l’ús de l’univers de la saga de Harry Potter com a vehicle per treballar continguts?

Si us interessa aquest tema, us proposem 3 experiències que no us podeu perdre:

A ‘Benvinguts a Hogwarts. Gamificant un grau mitjà de TECO’ trobareu l’explicació d’una proposta per gamificar, a partir de la temàtica de la popular saga de Harry Potter, una assignatura de Desplaçament, Estada i Seguretat en el Medi Natural del Grau Mitjà de TECO, i la seva experiència per motivar les alumnes i els alumnes i fer que participin de manera més activa.

D’altra banda, ‘Harry Potter i l’ensenyament de la literatura espanyola. Adaptació del mètode Rowling‘ parteix de com incentivar l’alumnat de secundària en l’estudi de les obres més icòniques de la literatura espanyola és un repte per al docent. La proposta didàctica que recull l’ article té com a objectiu motivar l’ alumnat utilitzant Harry Potter i el mètode Rowling. Per a això es desenvolupa una metodologia dinàmica, flexible i transferible.

Finalment, us presentem ‘Una aventura gamificada: Hogwarts Adventure‘, un projecte de gamificació en el qual els alumnes i les alumnes realitzen tasques per treballar els continguts de “Social Science” i “Natural Science” amb les quals guanyen punts d’experiència, pugen de nivell i aconsegueixen gal·les per comprar cartes màgiques. En superar les tasques, completen missions amb les quals obtenen pistes per trobar i destruir els horrocruxes de l’ànima de Voldemort i així acabar amb ell.

Us apunteu a la missió?

Descobreix aquestes i altres experiències sobre Harry Potter a l’aula: