El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Aprendre a aprendre. Una experiència pràctica i transversal
En aquest article es presenta una proposta que fonamenta el desenvolupament de la competència d’aprendre a aprendre sobre quatre eixos i ...
Mètode de no-inculpació i assetjament escolar. Un cas a l´educació primària
Presentem una intervenció basada en el mètode de no-inculpació practicada per solucionar un cas d’assetjament escolar a un ...
L’organització d’espais i materials a l’espai de joc
Els espais, els ambients i els materials exerceixen una gran influència en l’aprenentatge dels infants, en la mesura en què promou...
Mediterrània Migrant II. I Jornades Medimigra
Se ha generalizado un discurso que interpreta como problema la intensificación de la diversidad cultural, consecuencia de los flujos mig...
Tú la letra y yo la música
CONTES
Soc un arbre JAOUI, S.; CRAHAY, A. (il.) Barcelona. Kókinos, 2021 Un arbre i un nadó són els protagonistes d’aquesta històri...
Experiències sobre la competència matemàtica
En aquest article presentem un seguit d’experiències que tracten sobre la didàctica de les matemàtiques, i més...