El model de seqüència didàctica vint anys després: Un model vàlid per ensenyar a aprendre i ...
El model de seqüència didàctica, en la formulació que se'n va fer al començament dels anys noranta, es revela com una proposta vàli...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu i processos d'indagació col·laborativa. P...
L'evidència en la pràctica: Practicar la reflexió metalingüística entre iguals amb el xat de Teams A l’aula universitària ...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
L’ESTELA DE… FRANCISCO GINER DE LOS RÍOS
Francisco Giner de los Ríos (Ronda, 1839 - Madrid, 1915) suscita interès perquè es tracta del pioner de la pedagogia moderna espanyola....
La rúbrica de canvi. Escola Nova 21
Al present article s’hi mostra una eina educativa orientada al canvi. Va néixer de la necessitat que en tenien els centres educatius del ...
Taules de programació: La taula de fuster. Les artesanes i els artesans de la fusta
Aquesta proposta didàctica parteix de l’interès dels infants per materialitzar una idea. Fan el disseny i creen un objecte de fust...
El joc del sac i les boletes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...