Sento, per tant escric
Vivim en un món envoltat de sensacions, d’informacions diverses que arriben als nostres sentits i que són llegides i interpretades...
Una radionovel·la a l’aula d’acollida: Proposta d’ensenyament-aprenentatge a L2
En aquest article, hi presento una seqüència didàctica realitzada en una aula d'acollida de primària i centrada en l'expressió oral ...
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....
El que és evident, el que és científic i el que és convenient
«M´ho repeteixes?»
Les professores i els professors ens repetim, expliquem les mateixes coses centenars de vegades, en canvi cada curs és nou. Si sabem què...
Google Forms i QR: cadenats digitals. Una experiència desafiadora
L’app smashing ha arribat a casa nostra per quedar-s’hi. Combinar aplicacions diferents ens obre un món de possibilitats. Descobrir...
Les TIC en les seqüències didàctiques de llengua i literatura
L'article ressegueix algunes de les aportacions de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en les seqüències didàcti...
En context: Un programa de ràdio per revelar notícies falses
Un programa de ràdio per revelar notícies falses Presentem un projecte l’objectiu del qual és que els estudiants elaborin un prog...