Ressenya: DidàcTICs. Projectes de llengua i literatura per a l´aula de secundària
Ressenyes DidàcTICs: Projectes de llengua i literatura per a l’aula de secundària MARTÍ, A.; GARCÍA, P. Alzira. Bromera, 202...
Descobrir assoliments, obrir camins, bastir ponts
Pensar col·lectivament una escola millor
La formació permanent del professorat és clau per donar resposta a la inclusió educativa, especialment aquella formació qu...
De l´acció adaptativa saludable a la transformació amb benestar
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Ensenyaments sense aprenentatge
Ens estem moltes hores a les aules, però de vegades les propostes que hi fem no tenen força i les criatures no hi acaben de connectar. T...
L’avaluació dels aprenentatges lingüístics: una aproximació inicial
L'article s'inicia amb una aproximació al concepte d'avaluació dins l'àmbit educatiu per situar-se de seguida en la didàctica de la l...
Spot Music: música en la publicidad
Con este recurso se sitúa al alumnado como consumidor crítico de la publicidad mediante la escucha activa, el análisis, la edición y ...
Evidències versus ocurrències