Ressenya: Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix
Ressenyes Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix FUNES, J. Barcelona. Eumo, 2019 Jaume Funes, conegut àmpliament en el secto...
Teatre amb titelles inclusiu
L’experiència parteix de la idea de treballar de manera conjunta amb l’alumnat dos cicles molt diferents, el cicle formatiu de grau...
Amb les famílies: La continuitat del relat en famílies separades
Paz a los centros de buena voluntad
El segundo trimestre de este curso enlaza la Navidad con Semana Santa en tan sólo diez semanas. Aún se olfatean en el ambiente los mejo...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Recuperacions? Val més prevenir que curar
Els exàmens de recuperació s’haurien de fer al juny o al setembre? El professorat debat sobre la idoneïtat d’una &egrav...
Talentuz: l’atenció cap a un mateix a l’escola infantil
Una de les línies estratègiques del projecte Talentuz que desenvolupa l’escola pública de Lekeitio se centra en la confecci...
No existen soluciones sencillas a problemas complejos
Marzo es mes de elecciones y de los coletazos del movimiento mediático desencadenado por los recientes informes sobre el estado de la ed...