LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Recuperacions? Val més prevenir que curar
Els exàmens de recuperació s’haurien de fer al juny o al setembre? El professorat debat sobre la idoneïtat d’una &egrav...
Talentuz: l’atenció cap a un mateix a l’escola infantil
Una de les línies estratègiques del projecte Talentuz que desenvolupa l’escola pública de Lekeitio se centra en la confecci...
No existen soluciones sencillas a problemas complejos
Marzo es mes de elecciones y de los coletazos del movimiento mediático desencadenado por los recientes informes sobre el estado de la ed...
Ressenya: Projectes per aprendre literatura: Interpretació i creativitat a l´aula
Ressenyes Projectes per aprendre literatura: Interpretació i creativitat a l’aula FONTICH VICENS, X. Bellaterra. Servei de Publicacions d...
L´atenció educativa a l´alumnat hospitalitzat
L’alumnat malalt que no pot assistir al centre docent es troba en una situació de desavantatge dintre del sistema educatiu. La tasca des ...
Milena en qüestió
Grups que generen espais de narració
Què pot passar quan una colla de famílies es reuneix davant d’un relat en un espai públic i comença a generar explic...