Com s’hauria d’acollir el professorat nou?
Sortim de les escoles de pedagogia amb molt poca experiència i amb uns aprenentatges qüestionables. És cert. Però també és cert que...
La participación del niño y de la niña en la evaluación
Els infants són agents actius en l'avaluació i han de participar-hi de manera proactiva. En aquest capítol es...
Quan els projectes traspassan els murs de l’escola
Aquest article planteja com els petits projectes es poden convertir en un vehicle per investigar tot allò que ens envolta i també en un ...
Amb les famílies: Materials, quotidianitat i criança
La evaluación, una revisión de las formas de pensar y hacer
La evaluación, una revisión de las formas de pensar y hacer La evaluación es uno de los temas más debatidos, estudiados y analizad...
Anexos
Ministeri sense nord
Com ja sabem, el BOE de 30 desembre de 2020 va publicar la LOMLOE. La tramitació va ser llarga i va permetre que els diferents sectors in...
Observar per avalur a l’etapa de 0 a 6 anys
L’observació és l’eina fonamental per poder avaluar amb l’objectiu d’obtenir informació i reflexionar sob...