Acerca del período de adaptación
EN LÍNI@: Innovació en l’avaluació
La premsa s'ha fet ressò d'una experiència d'avaluació dels aprenentatges, desenvolupada per una trentena de centres, en la qual l'alu...
El portafolio como vehículo para el desarrollo profesional en red
Los diversos componentes de la red procedemos de institutos ubicados en diferentes zonas de Cataluña con realidades distintas. Realizamo...
Del portafolis a l’e-PEL.
Els portafolis que cada dia omplen més les aules i els centres tenen un mateix origen, però tot sovint varien en les funcions, els àmb...
Gracias a Dios. Sobreviure a l’infern
Compartim la història i les emocions
El Punt de Lectura Desenvolupament Personal i Social, de Rosa Sensat, el formem persones del món educatiu que seleccionem llibres i que e...
Investigar la llengua que s’utilitza
L’article mostra una proposta formadora de docents de lletres que va tenir lloc a la Universitat Nacional de San Martín (Argentina). Desp...
Fruites i verdures
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...