Aprenentatge en grup amb suport informàtic per a l’escriptura de llengües estrangeres. Un estud...
Pressionats pels companys o per la pròpia experiència, els ensenyants senten, cada cop més, la necessitat d'incorporar noves tècnique...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Crònica: XVI Taller Nacional per a la Transformació de la Formació Docent en Llenguatge
Para redondear: Necesidades, educación y vida cotidiana
Una visita d’estudi al Jyväskylä Institute of Adult Education. Flexible learning paths through ...
El present article es basa en la informació recollida durant una visita d'estudi realitzada al Jyväskylä Educational Consortium, Jyvä...
PISA exige cambiar los guiones
PISA da gran importancia a las llamadas "competencias", término que parece referirse a la capacidad para hacer cosas con los conocimient...
Llegir, escriure i aprendre en l’espai virtual.
La presència de mitjans i suports nous derivats de la tecnologies han obert camins d'expressió inimaginables fins fa poc. Programes ori...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...