Una visita d’estudi al Jyväskylä Institute of Adult Education. Flexible learning paths through ...
El present article es basa en la informació recollida durant una visita d'estudi realitzada al Jyväskylä Educational Consortium, Jyvä...
PISA exige cambiar los guiones
PISA da gran importancia a las llamadas "competencias", término que parece referirse a la capacidad para hacer cosas con los conocimient...
Llegir, escriure i aprendre en l’espai virtual.
La presència de mitjans i suports nous derivats de la tecnologies han obert camins d'expressió inimaginables fins fa poc. Programes ori...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Fer veure, fer creure
Tercer curs de primària de l’escola Dolors Monserdà Santapau, de Barcelona, on llegim el capítol 1, episodi 2 de Kio i Gus ...
Ressenya: Com s´aprenen les llengües en secundària
Pistas para la evaluación: Una experiencia de buenas y malas prácticas
Aprendre a llegir en l’era digital. La lectura amb altres persones en el procés de desenvolupame...
Després de recordar el caràcter après i complex de la competència lectora i d'explorar les diferències entre els textos en els supor...