Llegendes i microtextos a l’aula
Aquest article mostra una experiència didàctica en la construcció de microtextos escrits per alumnes a partir de la narrativa ora...
Un entrepà de piràmide
Treballem les emocions a l’escola.
En l'àmbit escolar, molt freqüentment, les emocions hi han estat reprimides i mal vistes, igual com ha passat a la societat en general....
Integració d’infants amb transtorns generalitzats del desenvolupament.
L'experiència que a continuació resumim es desenvolupa en una escola infantil pública de 0 a 6 anys i consisteix en la integració d'i...
Francesco Tonucci: «Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos»
Francesco Tonucci «Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos» Cinta Vidal, Cristina Elorza Mirar con ojos de ni&#...
Cervell social i competències comunicatives durant l’adolescència
El desenvolupament de les competències comunicatives i del cervell social són molt rellevants al llarg de l’adolescència. E...
“Aquest nen no para ni un moment!” Com es pot detectar un possible trastorn per dèficit d’atenci...
«El meu nen no para ni un moment, contesta malament i no m'obeeix, això porta problemes a casa i amb la seva germana. Només vol parlar...
Els materials i la màgia de les barreges.
L'objectiu de l'activitat que presentem aquí és que els infants, a partir de conèixer les propietats dels diferents materials, sàpigu...