Habitar l’aula des de les intencionalitats i els significats
Plantegem algunes reflexions com a marc teòric de referència per poder interpretar, de manera situada i compartida, algunes actuacions ...
Jordi Cots Moner “Cal potenciar l’escolta dels infants”
A la nostra societat actual, facilitem que els infants siguin infants?, els sobreprotegim?, els deixem indefensos davant les pantalles?, ...
Treballem les emocions a l’escola
L'escola és el lloc idoni per treballar les emocions i els sentiments. Allí, els alumnes i les alumnes hi passen la majoria de les hore...
La música com a recurs per a ensenyar llengua (estrangera)
La música ofereix moltes possibilitats per realitzar el treball interdisciplinari, però sovint, a l'escola, només s'hi utilitzen les c...
Medi ambient i energies alternatives
Una de les actuacions relacionades amb el projecte d'innovació educativa d'educació ambiental que es desenvolupa a l'institut Badalona ...
Les cinc ces
Si, quan parlem d'un món més sostenible, de seguida ens vénen al cap «les tres erres» (reduir, reutilitzar i reciclar), quan parlem ...
Fantasía flamenca y fantasía sirena
Fantasía flamenca y fantasía sirena El proyecto Fantasía flamenca y fantasía sirena son una serie de instalaciones realizadas por ...
Els reptes educatius del segle XXI per una mestra que comença
D'una banda, l'escola segueix sent la institució per excellència per educar els nostres ciutadans i ciutadanes. D'altra banda, sembla q...