Teachers For Future Spain
El col·lectiu Teachers for Future Spain va néixer amb l’objectiu de transformar l’escola en un espai sostenible, naturalitza...
En els grups de mares, hi compartim l’experiència de fer de mare
En els grups de mares i lactants, he anat observant com cada dona necessita poder construir un discurs propi que læajudi a poder pair to...
Carlos Maxi Bárcena: «El meu secret per explicar les matemàtiques és servir-me d´exemples se...
Encara que sigui el primer cop que hi parlo, el cert és que no el veig per primera vegada. Els seus vídeos a TikTok han fet furor i han ...
Pistes per a l’avaluació: Avaluació de tot el procés en el treball amb l’ordinador.
A l'escola, realitzàvem un seguiment, al llarg de tot el curs (procés), del treball amb les noves tecnologies. Per tant, es tractava d'...
Emociones, interculturalidad y educación física
Emociones, interculturalidad y educación física Bastian Carter-Thuillier, Francisco Gallardo-Fuentes Universidad de Los Lagos (Chile) El ...
Ens pot oferir la conjuntura actual una oportunitat didàctica?
Confinament, educació a distància, dificultats socioeconòmiques, bretxa tecnològica, què pot sortir malament? En aq...
L’ordinador, un recurs més en educació infantil.
Si, des de petits, treballem detingudament els processos amb les noves tecnologies, les criatures de l'aula de cinc a sis anys acabaran u...
L´escola és més que aprendre
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat....