Quan el gel es fon
El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el...
Avaluació: teoria i pràctica
Erika Silva Fernández Al llarg d’un bon període de temps, un petit equip format per docents diversos hem elaborat un document de car&#...
La participación del niño y de la niña en la evaluación
Els infants són agents actius en l'avaluació i han de participar-hi de manera proactiva. En aquest capítol es...
Notícies d’interès
Activitats i vida quotidiana
Aquest article és el producte d’una reflexió conjunta entre una tutora d’universitat i una mestra d’escola. Un estudi ...
Para aprender ciencias hace falta aprender a hablar sobre las experiencias y sobre las ideas.
Los colores del mar: Organización de la vida social del centro
Mejorar los modelos de enseñanza
Hemos empezado este curso con la aparición de dos nuevos informes de la OCDE, Panorama de la educación 2009, presentado el 8 de setiemb...