Imprescindibles. Educant en temps de COVID-19
La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Un passeig matemàtic per l’escola
En aquest article, s'hi presenta una experiència realitzada amb alumnes de segon de cicle inicial de primària en què s'han aprofitat d...
El camino de las baldosas amarillas: Sobre cómo facilitar la lectura de la buena literatura
¿Cómo llevar a cabo una actividad de aprendizaje servicio?
Aprendizaje servicio y ciudadaníaEl aprendizaje servicio (APS) es una actividad compleja que integra el servicio a la comunidad con el a...
Una proposta de treball interdisciplinari i plurilingüe
Tenir i ser sentit
El claustre de professorat del CEIP Fernández Vizarra se situa en una cultura professional on tot tingui i sigui sentit. Des de la reflex...
Relats de vivències personals: Per començar, deixar-se portar per l’olfacte
Núria Rodríguez ens recomana que ens deixem endur per l'olfacte...