Maestros sin alumnos
Del mismo modo que a menudo relacionamos cocineros con comida, teatro con actores o escritores con libros, también relacionamos maestros...
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA El tríptic de comprensió lectora Evidència aplicada Amb el tríptic de lectura, l’alumnat avança en ...
El consell de la formació professional de Terrassa: Deu anys de treball il·lusionant
El Consell de la Formació Professional de Terrassa es va constituir l'any 2002, fruit dels debats del Projecte Educatiu de Ciutat. La se...
Com ho fem per moure’ns?
Desenvolupament d'un projecte interdisciplinari portat a terme amb alumnes de quart de primària basat en el plantejament de situacions p...
Propuesta didáctica: ¿Quién soy?
La historia geológica del paisaje como contenido esencial en la enseñanza obligatoria
El paisaje es un vocablo polisémico generalmente utilizado como eje transversal para articular conceptos tanto de las ciencias naturales...
Trabajar las emociones en la escuela
Aunque las emociones forman parte de nuestra vida de una forma muy profunda y real, la verdad es que durante muchos años no se han tenid...
La interacció escolar des de la perspectiva coeducativa
Consigna de l’evidència La manera com ens dirigim i valorem el comportament de les criatures i les imatges que en tenim en funció del ...