Material per a l’alumnat: Dialogue, per tant, convisc
El gran objectiu pedagògic que perseguim amb el nostre treball és la millora de la convivència escolar i la creació d'un clima adequa...
Educació i municipi. Apunts d’una experiència de projecte educatiu de ciutat
Una participació més àmplia dels municipis en l'educació ha de servir per desenvolupar projectes collectius amb la coresponsabilitat ...
Educar para la paz
El 30 de enero se celebró el Día de la Paz escolar. Los maestros de ciclo inicial de la escuela pública Pau Casals del barrio de Horta...
El Romanticisme a 4t d’ESO
A 4t ESO és gratificant estudiar la literatura perquè els alumnes ja poden analitzar i gaudir dels textos i vincular-los amb la seva re...
La criança segura dins la societat de la impaciència
En aquest article d'opinió, Antonia García Fuentes apunta la necessitat que els adults siguem capaços de deixar fora de casa la u...
Dialogue, per tant, convisc.
El gran objectiu pedagògic que perseguim amb el nostre treball és la millora de la convivència escolar i la creació d'un clima adequa...
Formar mestres competents: un repte difícil per al sistema educatiu
Sovint, quan s'analitza la situació de les escoles i la qualitat de l'ensenyament que s'hi imparteix, es fa referència a la competènci...
La evaluación de la competencia social y ciudadana
El concepto de evaluación en el marco del aprendizaje competencialLa LOE (2006) introduce un mayor nivel de complejidad en la evaluació...