Innovar en educación física
¿Qué significa innovar en educación física?Del mismo modo como sucede en cualquier área de conocimiento vinculada a las ciencias de ...
App Checkers, projecte de verificació de la fiabilitat d'una app
App Checkers, projecte de verificació de la fiabilitat d’una app Víctor López Simó El projecte App Checkers pretén prom...
La nostra participació també compta a l´escola
La nostra acció educativa se centra en cada escolar i volem que els infants siguin protagonistes del seu procés d’aprenentatge, pe...
Criterios para la optimización del aprendizaje de las habilidades motrices
feedbackLa información iniciala, aSegún parece, los niveles superiores de nuestro sistema de movimiento no entienden demasiado de anato...
Belén Jurado: «La capacitat de decisió de les mares i dels pares d´infants amb diversitat és...
Quan a la seva filla Lucía li van diagnosticar autisme, ella tampoc sabia exactament què significava que patís aquest trastorn. P...
La evaluación desde la perspectiva comprensiva
El modelo comprensivo pretende un cambio metodológico en la enseñanza de los deportes. Surge del descontento de sus precursores con el ...
L'aprenentatge servei en les pràctiques educatives
L’aprenentatge servei en les pràctiques educatives Dificultats i reptes Rafael Olmos Vila A l’article següent s’exposen al...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...