PER ARRODONIR
Ara seriosament: juguem El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, A.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual bàsic sobre el...
Cuándo evaluar
Quan parlem d'avaluació a tots ens ve al cap, davant la pressió que procedeix de l'exterior, la necessitat de respondre les fa...
L’aprenentatge competencial de llengües a través de microseqüències didàctiques
L’enfocament competencial de llengües addicionals requereix un treball a l’aula orientat a l’enfocament per tasques. Això...
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El sentir de la acción
El sentir de la acción El aprendizaje como fenómeno radicalmente afectivo Sergio Toro-Arévalo Universidad Austral de Chile / Universida...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVACOMPARTIM: RACÓ DIGITALCONTESLLIBRES...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVA Aniversari de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) és r...
Materiales a examen: Strava
Strava Se analiza la aplicación Strava que permite organizar, evidenciar y monitorizar las prácticas de resistencia. Resulta especialment...
Operación Aiguabarreig