La lectura en pantalla a les aules
Un text s’entén millor si està imprès en paper que no pas si el llegim en pantalla. L’equip d’investigaci&oacut...
Les imatges com a facilitadores de l’aprenentatge
Professors, estudiants i investigadors coincideixen a ressaltar la importància de les imatges en el procés educatiu, com a dispositius q...
Lectura i Twitter: la tertúlia @llegimipiulem
L’article analitza la tertúlia @llegimipiulem i mostra les possibilitats de la xarxa social Twitter com a espai per a conversar sobre lit...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
En context: Una sessió de pòsters sobre tòpics literaris
Aquest projecte té com a objectiu analitzar i observar els tòpics sobre l’amor a la literatura medieval, al cinema, a la televisi&...
Esport: Qualsevol moment és bo per sortir a córrer
No tinc consciència de mi sense unes vambes als peus. L'avantatge de créixer en un entorn rural és que els límits són relatius i les...
La relació entre les direccions escolars i les famílies
La relació entre les direccions escolars i les famílies El cas de l’escola Mare de Déu del Carme d’Alcoletge Pilar Rogé...
Bibliomèdia.
El Grup Bibliomèdia fa més d'una década que treballa per aconseguir que les biblioteques i mediateques escolars s'implantin plenament ...