¡¿Qué haríamos sin libros de texto en secundaria?!
Una mateixa estratègia: dues respostes diferents
El cas presenta els resultats pedagògics en dos grups d’estudiants d’un mateix nivell i davant d’una mateixa activitat d&rsqu...
Guarderías masivas, guarderías clandestinas: no todo vale
Estamos asistiendo desconcertados a una propuesta de crecimiento masivo de los centros de 0 a 3 años totalmente descontrolado. Se han pr...
El lloc de l’argumentació en les programacions didàctiques
Evaluación de los afectos y autodidactismo
GI10513.99612 Evaluación de los afectos y autodidactismo El aprendizaje colectivo de los bailes de salón Wenceslao García-Puchades, Fra...
Francesc Ferrer i Guàrdia: L’escola, espai de preservació i projecció
Francesc Ferrer i Guàrdia L’escola, espai de preservació i projecció L’escola ha estat sempre terreny de disputa, tant per ...
El acoso escolar y la inteligencia emocional a través de un cortometraje animado
José Luis Abraham López Por su brevedad y la potencialidad de sus imágenes, el cortometraje resulta un valioso recurso didáctico p...
Teachers For Future Spain
El col·lectiu Teachers for Future Spain va néixer amb l’objectiu de transformar l’escola en un espai sostenible, naturalitza...