I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...
Ressenya: Les veus del professorat. L´ensenyament i la gestió de les llengües a secundària
Com podem crear un entorn lingüístic motivador a l´aula d´anglès
Diversió i rutina poden anar agafats de la mà a les nostres classes. Als infants petits, els encanta la repetició, i així ...
Biografía y autobiografía, un puente entre autores y aprendices
Los argumentos sobre modelos pretenden identificar relaciones causa-efecto
Què entenem per model? Quins objectius caracteritzen l’argumentació sobre models explicatius? Aquest capítol gira a l&rsquo...
La gestió de la convivència al centre autònom
L'autonomia de centres ens ofereix grans possibilitats de generar uns processos de gestió de la convivència que puguin disposar al màx...
Amb les famílies: Orientacions per a la comunicació.
Des de les aules tenim un lloc privilegiat per orientar les famílies sobre com es pot impulsar el llenguatge dels seus fills i filles. P...
Por qué los alumnos no comprenden la ciencia que aprenden
Trabajo es si cogemos una silla y la ponemos en otro sitio, energía es cuando la silla se levanta sola. Más tarde asistí a una lecció...