La argumentación sociocientífica contribuye al pensamiento crítico
Aquest capítol vol respondre als interrogants següents al voltant de l’argumentació sociocientífica: Què caract...
De què en diem “respecte”?
Parlar d'una educació que procuri atendre l'infant des d'un punt de vista respectuós envers els seus propis processos de vida no és pa...
Pistes per a l’avaluació: Orientacions per observar la llengua oral dels infants de 0 a 6 anys....
Una aproximació completa a la llengua oral haurà d'atendre les diferents dimensions que la configuren: fonologia/fonètica; lèxic i si...
¿Puede la competencia científica acercar la ciencia a los intereses del alumnado?
¿Es realmente difícil aprender ciencias de la naturaleza?"Las ciencias son más difíciles" es una frase que se oye repetidamente en la...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
El topo que quería saber quién se había hecho aquello en su cabeza HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il.) Barcelona. Beascoa, 2007 El topo i...
Treballem les habilitats orals amb l’eina Oralitat
Viure en comunitat vol dir, entre moltes altres activitats, compartir, decidir, consensuar, discutir, dialogar, reflexionar i comprendre....
Del botellón al aula
Del botellón al aula Los últimos días de septiembre nos dejaron imágenes de botellones masivos de jóvenes. Parte de ellos reg...