Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Pistes per a l’avaluació: Performances of understanding / Understanding performances
Del pensament crític a l’actitud crítica
Aprender a argumentar implica comunicar, persuadir a una audiencia
Com contribueix l’argumentació a aprendre a comunicar idees de ciències? En aquesta idea clau s’aborda aquest interrogant de...
Libros. Cine. Crónica. Noticias. Webs
Descobrint les potencialitats del jovent de Badalona Sud amb l’ApS
La formació és clau per al canvi i l'ApS ens dóna l'oportunitat d'incidir de manera transversal en el territori, atès que dóna respo...
Per arrodonir: Sabem de què parlem?
¡Eh, árbol! ¿Ha llovido?
¿Cómo trabajamos el método científico en el aula?Para poder desarrollar el método científico en las aulas basta seguir un patrón b...